6.30 - 8.45
|
|
| |
- Gry i zabawy dowolne w kącikach
|
| |
- Czytanie czasopism / lektura własna
|
| |
|
| |
- Nauka własna pod opieką nauczyciela
|
11.30 – 12.30
|
(zajęcia programowe)
|
| |
- Rozmowy / pogadanki z dziećmi / zabawy integracyjne
|
| |
- Konkursy / quizy / gry dydaktyczne
|
| |
- Relaks przy muzyce / zabawy ruchowe
|
| |
- Zajęcia plastyczno – techniczne
|
| |
- Czytanie baśni, bajek, opowiadań, prasy dla dzieci
|
| |
- Oglądanie programów i filmów dla dzieci, oglądanie bajek, słuchanie bajek i piosenek z magnetofonu i CD
|
| |
- Przygotowywanie się do zajęć lekcyjnych pod kierunkiem nauczyciela świetlicy
|
12.45 - 14.30
|
|
| |
Przygotowanie do obiadu |
| |
Obiad i zjedzenie posiłku przez dzieci, które nie korzystają z obiadów |
| |
Zajęcia relaksacyjne |
| 13.00- 14.30 |
Odrabianie lekcji- każdego dnia przez wszystkich uczestników |
14.30 - 18.00
|
(zajęcia programowe)
|
| |
Zajęcia plastyczno - techniczne |
| |
Zabawy rekreacyjno - sportowe na powietrzu |
| |
Zajęcia muzyczno - relaksacyjne, zabawy integracyjne |
| |
Różne formy pracy z książką |
| |
Zajęcia z elementami bajkoterapii i baśnioterapii |
| |
Konkursy /quizy/gry dydaktyczne/zagadki/rebusy |
| |
Odrabianie prac domowych |
| |
Oglądanie programów i filmów dla dzieci, oglądanie bajek, słuchanie bajek i piosenek z magnetofonu i CD |
| |
Zajęcia według zainteresowań dzieci |