Klasa 2a w górach

12 października wróciliśmy  z trzydniowej wycieczki z Zakopanego. To była wspaniała przygoda! Mimo zmęczenia chętnie podejmowaliśmy kolejne wyzwania. Pierwszego dnia dzielnie przeszliśmy pieszo z dworca do Hotelu Kalatówki, podziwiając wspaniałe widoki! Drugiego dnia przebyliśmy niełatwą trasę na Sarnią Skałę. Kiedy znaleźliśmy się na szczycie była mgła, więc piękne widoki nas ominęły, ale mieliśmy ogromną satysfakcję z osiągniętego celu! Szczególnie, że niektórzy z nas pierwszy raz wędrowali po górach. Kolejnego dnia, tuż po śniadaniu wyszliśmy w góry. Udało nam się zdobyć Nosal. Tym razem wyszło piękne słońce i z zapartym tchem oglądaliśmy cudowne widoki, słuchając opowieści naszego przewodnika. Na samym szczycie pan przewodnik pogratulował nam siły i wytrwałości, a także odwagi podczas wszystkich wędrówek. Po krótkim odpoczynku musieliśmy udać się na dworzec, z którego zabrał nas autokar do Krakowa. To był wspaniały czas, wspólnych wypraw, wieczornych zabaw. Jesteśmy z siebie dumni i na pewno wybierzemy się w góry jeszcze nie raz! Dziękujemy Rodzicom, szczególnie panu Pawłowi W. za zorganizowanie super wycieczki dla całej klasy 2a!

Copyright 2011 Klasa 2a w górach. Szkoła Podstawowa nr 82 w Krakowie im. Świętej Jadwigi Królowej Polski. Szkoła Edukacji Artystycznej.